کلمات کلیدی: روش, های, تبدیل, وبلاگ, به, سایت, مزایای, آن,
ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های تبدیل وبلاگ به سایت و مزایای آن
09-03-2014, 11:07 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 09-03-2014 11:10 AM، توسط Kian.)
ارسال: #1
روش های تبدیل وبلاگ به سایت و مزایای آن
ما در این مطلب سعی داریم شما را با مزایای تبدیل وبلاگ به سایت آشنا سازیم , پس با ما همراه شوید.
شاید شما هم جزو آن دسته از وبلاگ نویسان باشید که بخواهید یک وب سایت با امکانات کامل در عین هزینه پایین داشته باشید.
معایب وبلاگ :

1 – نمایش تبلیغات
2 – عدم امکان آپلود و بارگزاری ( فایل – تصویر و … ) در وبلاگ
3 – محدودیت های زیاد
و …
روش های تبدیل وبلاگ به سایت :

1 - چنانچه مایل نیستید هزینه زیادی را صرف اینکار کنید , یکی پیشنهاد مناسب برای شما ثبت دامنه می تواند باشد چرا که شما می توانید بک آدرس اختصاصی در اینترنت برای خود داشته باشید.
بعنوان مثال اگر وبلاگ شما mihanmizban.blogfa.com باشد شما با ثبت دامنه mihanmizban.com و متصل کردن آن به سیستم وبلاگتان دیگر نیاز نیست تا برای مشاهده وبلاگ آدرس قبلی را وارد کنید , کافیست تا از دامنه تان برای مشاهده وبلاگ استفاده نمایید.
 2 شما می توانید یک وب سایت کامل نیز برای خود داشته باشید , برای مثال شما پس از ثبت دامنه ( آدرس سایت ) نیازمند فضا جهت آپلود کردن سیستم مدیریت وب سایت و عکس ها و … هستید.
پس از اینکه دامنه و هاست را خریداری کردید , توسط آموزش های ارائه شده در سطح اینترنت نسبت به نصب سیستم های مدیریت محتوا ( Cms) اقدام نمایید.
 معیار های انتخاب مکان فضای سایت :
اگر در اینترنت در مورد هاست تحقیقاتی کرده باشید حتما واژه هایی چون هاست خارج یا هاست ملی و ایران به چشمتان خورده است.
اما این هاست خارج و هاست ایران چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند ؟ هاست خارج به هاستی گفته می شود که مکان سرور خارج از کشور است , از مزایای این هاست می توان به آپتایم بالای سایت ها اشاره کرد که این مورد به خاطر وجود زیر ساخت های قوی در دیتاسنترهای خارجی اشاره کرد. اما هاست داخل کشور بدلیل عدم وجود زیر ساخت های مناسب و همچنین کمبود پهنای باند گاهی اوقات ممکن است مشکلات قطعی سایت و … برای شما پیش بیاید , البته هاست داخل کشور یک مزیت خوب دارد آن هم این است که سایت شما برای بازدیدکنندگان از داخل کشور با سرعت 4 برابر بیشتر از سایت هایی که در خارج از کشور میزبانی می شوند بارگزاری و لود می شوند.

موفق باشید.

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: shayan , amirb
01-03-2017, 03:24 PM
ارسال: #2
RE: روش های تبدیل وبلاگ به سایت و مزایای آن
امروزه قدرت کانال‌ها و رسانه‌های دیجیتالی به حدی رسیده است که مردم اطلاعات مربوط به زندگی روزمره و حتی خرید خود را از این طریق دنبال می کنند. افراد در هر زمان و مکان از طریق دستگاه‌های همراه خود می‌توانند دسترسی سریع به حجم زیادی از اطلاعات منتشر شده بر روی رسانه‌های دیجیتالی را مرور نمایند. یکی از هدف‌های اصلی کاربران فضای دیجیتالی جستجو برای یافتن منبعی جهت انجام خرید یا درخواست خدمات است. نیاز به کسب اطلاعات از جانب مشتری‌ها به قدری زیاد بوده که آن‌ها اطلاعات لازم را پیش و حتی پس از انجام خرید خود انجام می‌دهند. بنابراین مشتریان انتظار دارند ارتباط میان آن‌ها و ارائه‌کنندگان کالا یا خدمات بطور مداوم امکان‌پذیر باشد. نکته قابل اهمیت در این میان افزایش تمایلات مشتریان برای کسب اطلاعات پیش از خرید است. تحقیقات نشان می‌دهد در آینده بیش از ۷۰ درصد تحقیقات و مطالعات مشتریان، قبل از حضور در محل خرید و یا درخواست خدمات انجام خواهد گرفت. چنین وضعیتی می تواند باعث خشنودی و یا نا امیدی صاحبان کسب و کارها و شرکت‌های تجاری گردد. حضور مناسب و حساب شده در فضای بازاریابی دیجیتال توسط یک مدیر سبب جذب مشتریان بالقوه بیشتری برای وی و کسب و کارش خواهد شد. از طرف مقابل در صورت عدم شرکت و یا نداشتن برنامه ریزی مناسب برای حضور در بازاریابی دیجیتال، مطمئنا عرصه را برای رقیبان خود بازخواهند گذاشت.
[تصویر:  seo-factor.png]
فعالیت های بازاریابی دیجیتال شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا، بازاریابی تاثیر گذار، اتوماسیون محتوا، بازاریابی مبارزات انتخاباتی، بازاریابی تجارت الکترونیک ، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی رسانه های اجتماعی، بازاریابی مستقیم ایمیل، نمایش تبلیغات، کتاب الکترونیکی، دیسک های نوری، بازی ها و هر شکل دیگری از رسانه های دیجیتال می باشد. آن همچنین گسترش کانال های غیر اینترنت مانند مانند تلفن های همراه (SMS و MMS)، است مفهوم اساسی در بازاریابی دیجیتال رویکرد بازاریابی داخلی و یا به طور کلی بر اساس رویکرد مشتری مداری است.

بر اساس گزارش موسسه بازاریابی دیجیتال، بازاریابی دیجیتال استفاده از کانال های دیجیتال برای ترویج بازاریابی محصولات و خدمات به مصرف کنندگان و کسب و کار است.
در حالی که اکثر افراد سنتی در زمینه بازاریابی، همچنان  برای رشد کسب‌وکارها به روش‌های قدیمی خود بسنده می‌کنند، روش‌های دیگری هم وجود دارد که بواسطه یک سری تکنولوژی و رسانه، می‌توانید به بهترین نحو و با هزینه‌ای معقول‌تر از آنها بهره ببرید.تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال، در دهه اخیر آنقدر گسترده شده‎اند که اکثر افراد حرفه‎ای کسب‌وکارها، این دو مورد را یک علم به حساب می‎آورند و معتقدند که یادگیری زیرشاخه‎های این مهم، سبب می‎شود که راحت‎تر بتوانید تصمیمات استراتژیک برای تبلیغات و بازاریابی کمپانی خود بگیرید
بازاریابی دیجیتال چیست : به استفاده از رسانه‌های جدید در راستای بازاریابی یک برند/محصول/سازمان می‌گویند. در این راستا می‌توانیم کارهای بسیاری انجام دهیم، ولی امروزه بازاریابی دیجیتال به اینترنت متکی است.
وب سایت فاکتور اصلی است : با ساختن یک هویت آنلاین برای برندتان، آگاهی در مورد آن را افزایش دهید. از سوی دیگر به کمک وب‌سایت می‌توانید مخاطبان هدف خود را راحت‌تر پیدا کنید.
وب سایت ما در چه وضعیتی است : محتوای شما نقش مهمی را در وب‌سایت‌تان ایفا می‌کند. باید همواره محتوای صفحات وب‌سایت را بررسی کرده و آن را بهینه‌سازی کنید.

مثال هایی از ابزارهای پرکابرد در بازاریابی دیجیتال:
انواع ابزارهای دیجیتال مثل: انواع موبایل‌ها و انواع رایانه‌ها، بیلبوردهای دیجیتال، پادکست‌ها، وب سایت ها، رادیوها وتلویزیون‌های اینترنتی. شبکه‌های اجتماعی مجازی، بنرها در وب سایت ها و … .
با پیشرفت روزافزون در دنیای مجازی و دیجیتال به تعداد این ابزارها افزوده خواهد شد و در میان شبکه های اجتماعی نقش برجسته ای در بازاریابی دیجیتال دارند.
با توجه جزیی به کار و فعالیت شرکت های بزرگ و کوچک در دنیا، به راحتی می توان اهمیت بازاریابی دیجیتال را در شیوه های بازاریابی آنها درک کرد و به وضوح تمرکز بالای مدیران سازمان ها بر رسانه ها و شبکه های اجتماعی مشخص است .
رسانه‌های دیجیتال به‌ قدری فراگیر هستند که مشتریان می‌توانند به هر اطلاعاتی که دوست داشته باشند، در هر زمان و مکانی که باشند دسترسی پیدا کنند.
رسانه‌های دیجیتال در حال حاضر یکی از بزرگ ‌ترین منابع در حال رشد در زمینه‌های سرگرمی، اخبار، خرید و فعالیت‌های اجتماعی است.
مشتریان به آنچه شما درباره‌ی برندتان می‌گویید اکتفا نمی‌کنند، اما آنچه که دوستان، رسانه‌ها، و… می‌گویند را بهتر قبول می‌کنند.
مردم آن برندی را می‌خواهند که بتوانند به آن اعتماد کنند، شرکتی را می‌خواهند که آن را بشناسند، ارتباطاتی را می‌خواهند که مناسب‌تر باشد و پیشنهاد‌هایی را می‌پذیرند که درخور خواسته‌هایشان باشد.
بازاریابی دیجیتالی نوعی از بازاریابی است که از دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، کامپیوتر ، تبلت ، تلفن همراه ، بیلبورد دیجیتال ، کنسول بازی و یا هر رسانه دیجیتالی دیگری برای دستیابی به مشتریان استفاده می نماید.
بر اساس نظرسنجی که از مدیران ارشد بازاریابی سازمان ها در سراسر جهان به عمل آمده است رشد محسوس صرف بودجه در بازاریابی دیجیتالی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ قابل مشاهده است.
بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از ابزار ها و رسانه های دیجیتال مانند مجموعه ای از وب سایت ها ی به هم پیوسته ،
شبکه های اجتماعی که شامل استفاده از کانال‌ها و متدهایی مانند :
تلگرام(Telegram)
اینستاگرام(Instagram)
فیس بوک(FaceBook)
تویتر(Twitter)
آپارات(Aparat)
یوتیوپ(Youtube)
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان